Underbara bröllop.

Igår kom juliaälskling över och förgyllde kvällen hos mig. Varje kväll med henne blir alltid bra. Och hon är verkligen duktig när det gäller mat. Vet ingen annan i vår ålder som är så bra som hon!
Det går inte att vara ensam, speciellt inte i den lägenheten. 
Efter att ha bott där har jag verkligen insett att vara ensam utan att kunna närsomhelst umgås med någon annan, kan driva mig till vansinne.
Men på söndag flyttar jag hem till mami igen. Där finns det alltid tillgång till någon annan i alla fall - greeeeat.



Lisa visade den här filmen för oss andra på jobbet idag.
Jag blir så sjukt lycklig av den!
Kolla på hela, den kan bli lite långsam, men titta!



Puss!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Välkommen tillbaka hem, min dyrbara skatt!

2009-08-29 @ 04:08:24
Postat av: Mamma

Visste du att Mark visade den här filmen?? Kul och annorlunda,nåt för Dej och Tomas? :)

2009-08-29 @ 04:14:57
Postat av: Sofiakristina

Haha jasså gjorde han.

Jag skulle lätt kunna gifta mig så! LÄTT!

2009-08-29 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback