Avundsjuka

Okej. Nu är det så att jag har erkänt för mig själv för en gång skull att jag är avundsjuk på folk. På t.o.m dom som jag inte känner. Jag vet inte vad det är. Jag är helnöjd med mitt eget liv, men jag kan inte låta bli att tänka att alla andra ändå har det bättre än mig. Fast det kanske inte ens har det! Usch, jag dras med det här ofta och det e liksom fett jobbigt! Skäms över det gör jag också. Bah.
Men life goes on och jag hoppas att dne här dumma känslan försvinner snart. Nu är det snart JUL och allt!

Måste visa stilfullaste bilden jag hittat som the end för idag:

image77

Okej, en sak till: Jag måste bara berätta min geniala födelsedagsidé till Christoffer, han fyller ju år på torsdag (!)
Men i alla fall tänkte jag att vi skulle gå och bowla (vilket han inte vet om ännu) och sen tänkte jag att vi ksulle gå hem till mej och käka hans favoriträtt tacos (Som jag själv lagat. Ja, jag vet att jag e dålig på laga mat men jag vill att det ska vara lagad med kärlek och då får maten bli som den blir) Samtidigt ska vi titta på en film som jag ska ge honom efter bowlingen (som jag har valt, och det är min favoritfilm, heter "Nothing To Lose") Efterätt ska de också bli med galss och maränger och banan och grädda och sånt shit. Till sist ska han få helkroppsmassage av massören själv!!
B R A  V A? Snälla erkänn bra idé?

Och om man undrar ifall födelsedagsbarnet skulle se det här så: OROA INTE! Var lugna, Christoffer läser inte min blogg XD

God natt!!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

vem fasiken skulle du kunna va avensjuk på?? haha:S

Postat av: SofiaKristina

Haha asså jag vet inte. Jag bara blir det på vissa. Det kan vara små skitgrejer som jag vill ha. Och det e kanske inte ens värt besväret att tänka på det :S
Jag är knäpp, jag vet.

2007-12-04 @ 14:57:48
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback