Back to reality

Nu är man hemkommen igen.
Det har tagits över säkert 500 foton, det har varit stor värk i fötterna efter alla promenader, det har varit en del tråkiga händelser men mestadels roliga! Mer än såhär tänker jag inte sammanfatta resan. I så fall får man fråga mig.
  Det var en perfekt tid att komma hem till eftersom det är 1 dec idag och imorn är det 1 advent(!) Det är ju bara att njuta att julen är på väg! Och ikväll ska det partajas lite och mysas lite, men först ska jag ner till Vegahallen för att titta på en pöjk som ska spela ishockey.

Innan jag säger godmiddag måste jag återigen bara vilja få ut min glädje av att Patrik och Sophie nu äntligen har anmält sig till Alperna!! Vi tre är så taggade som man kan bli och det diskuteras för fullt om resan. (Jag är glad)

Men till sist vill jag nämna min mentor Eva-lisa och sända en tanke til henne. Igår fick klassen reda på att hon har en mycket allvarlig sjukdom och kommer troligen inte tillbaka mer av det här läsåret. Mer fick vi inte reda på, och det ryser i hela mig när jag tänker på det. Jag hoppas att allt kommer bli bra och att hon tar väl hand om sig.

Ciao!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback