Dåligt överasskning.

Igår kväll sa jag till Christoffer att jag inte orkade komma till honom, när han hade bett mig det. Han blev ganska ledsen och så fort jag lagt på skyndade jag mig hem till hohom innan han kommi hem från hockeyn, utan att han visste om det. Som en överasskning
Jag hade gömt bilen bakom ett hus och jag gömde mig när han kom hem. Allt gick enligt planerna. Det första han säger är:  -Var är Fia någonstans då?
- VAAA? Hur kunde du veta att jag var här? Mina skor syns ju inte ens.
- Nej men din halsduk låg framme på bänken.

Jag hade glömt gömma halsduken......

Jaja imorn blir det julklappsinslagning för hela slanten! Jag har köpt mina julklappar och imorn ska de slås in med papper och snöre!

Nu ska jag lyssna på julsånger. Må gott !

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Matilda

Ja, allting var ju planerat in i minsta detalj, det var bara d att du glömde en sak ojdå

2008-01-09 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback