.

Jag har haft det så skönt ute i stugan med Thomas, Oscar , Thörnrosa och Carro i helgen. Dock lite packad blev jag men så kan det gå ibland. Synd att det mesta är bar atråkigheter framför mig nu den här helgen.
Jobba imorn 07.00 på en söndag = JIPPIE! (Eller inte..)
Det enda jag längtar tills imorn är på julkonserten i Skuttunge kyrkan, när Tove ska sjunga solo på andra versen i "Last Christmas" Jag får rysningar i hela kroppen! Så vackert en människa kan sjunga!
Så blire det trion på Elin, Jag och Amanda på "Jul, Jul"

Nu måste jag sova. Godnatt

image90

Ja, ville bara visa en bild på min mysiga katt. Han njuter av livet ser man minsann!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

SÖT :D


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback