Full like a kastrull.

Idag är det bakisdagen som gäller. Jag blev verkligen full som en kastrull igår och det är inte värt att berätta om den eftersom den blev så hemskt. Stackars Carro, hon lär det inte haft det så kul.
  Och eftersom det har hänt nu två helger i rad att jag blivit aspackad och allt det där, ni vet, så e de nog bäst om jag lägger spriten åt sidan och skippar den för resten av mitt liv! (okej jag vet att jag inte kommer kunna hålla det)

Eftersom jag blev full som en kastrull tkr jag den hör roliga filmen passar in.

Nu ska jag gå och vara mer bakfull - Till sängen!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

hahahha du va knas igår:P

Postat av: Carrulajnen

Så det kan gå som man brukar säga. Du va inte jobbig. Tyckte mest synd om dig. Men men, vi får ta om det snart igen och börja lite tidigare så ska du se att det blir jättebra :D

2007-12-22 @ 20:45:06
Postat av: SofiaKristina

Lala skoja inte XD

2007-12-22 @ 21:05:11
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se
Postat av: Anonym

tiillåt mej att garva elakt.HAHAHHA slår vad om att du inte kommer lyckas hålla det ens till nyår!! puss på dej och god jul!

2007-12-24 @ 15:49:59
URL: http://jonnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback