GRATTIS ÄLSKLING 18 ÅR.


Idag den 6 december fyller min käraste 18 år!  ♥
Jag har redan ringt och grattat honom, och dessutom berättade jag om för honom om hur kvällen igår på People var: HELFESTLIG!
 Jag körde nykterhetskväll eftersom jag erbjöd mig själv att vara fylleschaffis åt Carro, Stephanie, Johan och Adam. Och jag hade lika roligt för det! Nästan roligare utan sprit. Man upptäcker mer saker runtomkring som man annars inte ser. T.ex. alla äckliga varelser som står på dansgolvet och grovhånglar och har sin händer på varandras intima ställen. Blä! Sen upptäcker man roliga typer också som inte kan dansa haha.
Men som sagt hade jag roligt, dessutom fick jag träffa mina gamla goa kompisar Dennis och Krisse. (Woho!)

Imorse när jag vaknade kändes det dock som om jag hade druckit kvällen innan. Jag var trött och slut och mådde lite halvilla. Men nu kl.16.52 känns det Great! (Jag har faktiskt tagit mig en eftermiddagslur)

Nu ska jag flytta TV:n in i mitt rum, och gå handla ingredienser tills Christoffer kommer hit på söndag. Då han ska bli firad av MIG

image84
Ey, Jonna! Checka mina färger på hårsnoddarna runt handleden. rasta farrai or what!


Grattis igen älskling ♥

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

hahahahaha men är du SÖT eller?! på msn:

Brennan SofiaKristina älskar Christoffer säger:
JONNA!!!
Brennan SofiaKristina älskar Christoffer säger:
e du där!



Brennan SofiaKristina älskar Christoffer har precis skickat dig en vibb.


Brennan SofiaKristina älskar Christoffer säger:
värste grejen asså du måste svara liksom
Brennan SofiaKristina älskar Christoffer säger:
värsta*


Brennan SofiaKristina älskar Christoffer har precis skickat dig en vibb.


Brennan SofiaKristina älskar Christoffer säger:
Gaaah, aja men du MÅÅÅSTE läsa min blogg


man blir ju rädd fan, åså äre de här:D hahaha... (men vill bara påpeka att färgerna är i fel ordning, så SORRY!...hahah fett elak brud alltså)

Postat av: Therese

Gullig bild =)

2007-12-09 @ 16:40:53
URL: http://kregert.webblogg.se
Postat av: SofiaKristina

Tack Therese :D

2007-12-10 @ 17:14:57
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback