HATA BUSSAR OCH DUMMA BUSSCHAFFUÖRER!

När jag nu ikväll 22.30 väntade på 821 som skulle ta mig från Björklinge till Tierp till min kärlek så STANNADE INTE BUSSEN! Chaffisen tittade bara rakt fram och körde bara förbi mig!
Jag är just nu på otroligt dåligt humör eftersom jag nu INTE ALLS åker till Tierp. Nästan buss går 00.30 och då orkar jag inte och bilen tänker jag inte ta för att det är för dyrt just nu.

&=%¤"?&(#!

TACK UPPLANDS LOKALTRAFIK! Tack för att ni förstörde min kväll och min dag imorn. (Okej den är förstörd ända tills Christoffer istället kommer hit imorn, när det nu blir)

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

Jag vet presis hur du känner dig!! Det gick inga tåg till sthlm heller:(


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback