Idol-final!

Ikväll är det Idolfinal. Och kvällen ska jag tillbringa med min Thörnrosa! Sen blir det bums i sängen eftersom LUCIACUPEN spela imorn! Jippie! Jag är taggad till tusen (som jag oftast är)

Jag hittade fränaste vimmelbilden på mig och min vän Dennis. Jag blev så glad när jag träffade honom. Vi finns ju alltid där för varann hur lite kontakt vi än har nuförtiden! för saker och ting förändras ju nuförtiden. Men wtf. Jag ser framåt. FRAMÅT!

Woho vilket härligt liv!


image85

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Haha, jag tyckte inte heller det. Och tack =)

Postat av: Therese

Lycka till på cuppen förresten!

2007-12-07 @ 16:52:26
URL: http://kregert.webblogg.se
Postat av: Emeliiiiee

yeah, dennis o sofia;)

2007-12-07 @ 17:29:51
Postat av: Anonym

Tack så mycket Therese! :)

2007-12-07 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback