Ingen Rubrik.

Jag hatar rubriker, måste bara påpeka det.

Eftersom jag inte skrivit på ett tag borde man ju förstå att jag har haft en så bra jul att jag inte haft tid till något data-sittande, eller hur?
Min julklapp till Christoffer blev en succé! Två små radiostyrda helikoptrar som flyger runt och skjuter ner varann. Alla karlar som har sett den, prövat den har blivit helt lost i den. De har kört så mycket att helikoptrarna nästan är helt sönderslitna. Jag kallar det SUCCÉ! (sofia, du är bäst!)
Dock blev det ingen succé med julklappen till Christoffer farsa Per. Jag hade köpt 4 scyhssta wiskeyglas. Motgången var - han tycker ju inte om wiskey! Det roliga var att tidigare hade han fått av sin lille vän Anita; WISKEY (hon var då oxå ovetandes om hans icke-gillande-wiskey) Så allt blev mycket komiskt i alla fall till slut.



Annars har julen varit bra, ska till Sthlm imorn på mellandagsrean med Thörnrosa.
Jag letar dessutom febrilt efter en uuuuuuursnygg tröja med ett tryck över bröstet: SNÖ
Jag vet att man kan köpa den på Bibloiteksgatan i Sthlm, men gode tid, vad heter affären?

Juste! Dessutom ska jag till Kungsberget på fredag, och på lördag bär det av till det storslagna: KLÄPPEN.
Dåså Caroline, Matilda. Här ska det röjas!

Okej en till sak. Jag har fortfarande hållt min nykterist-stil. Och jag lovar att den kommer hållas. Till nyår!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Matilda

nej du sofia du ljuger, du bröt ditt nykterhets löfte dagen innan nyår. d e illa

2008-01-09 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback