Jag = Äcklig.

Nu ska jag berätta en riktigt äcklig sak för er.
Det är bäst att ni hämtar en spypåse att vara beredda med.
Okej, här kommer det:

För ungefär en vecka sen skulle jag äta en smörgås och nudlar.
När jag skulle ta första tuggan av mina nudlar hittade jag i skålen en stor klump HÅR. Det var ganska långt hår i en stor hårknut/bunt. STOR! Det var så ofrächt, och det såg ut att vara sådant hår som åkte ner i avloppet från duschen. Det var verkligen osmakligt och det var verkligen något som fick en att vilja kasta allt, eftersom man blev otroligt äcklad. Alla människor på jorden skulle ha slängt nudlarna.
 Men jag tänkte: att eftersom jag är en sådan okräsen person och låter inga skitsaker stoppa mig så försökte jag förstränga det hemska hårmonstret och tog bort det och åt upp nudlarna.
Visserligen var det inte lätt eftersom jag har aldrig blivit så äcklad i hela mitt matlusts liv.
Nudlarna smakade dessutom inte gott  och jag började må illa, men jag somnade snabbt och glömde snart bort det.

Igår tog jag ett nytt paket nudlar igen att äta. Hårmonstret kom upp i tankarna, men jag försökte återigen förtränga det.
Jag åt upp nudlarna och det var svårt att hålla sig ifrån tanken på hårmonstret.
Efter det gav jag upp, hårmonstret  ville inte släppa mig ifrån tankarna och jag började må jätteilla. Jag hade nudelsmak i munnen med ett hårmonster på tankarna.
Jag hade spykänslor och jag var tvungen att käka minttabletter för att få bort smaken men det höll i sig ända till jag skulle sova den kvällen! Jag tänkte på hårmonstret innan jag skulle somna! Jag kände mig spyfärdig!

Idag mår jag mycket bättre, men hårmonstret dyker fortfarande upp ibland, men jag har bestämt mig att jag kommer nog aldrig mera äta nudlar igen.

Men grejen är: VEM I HELA FRIDEN ÄTER UPP ETT PAKET NUDLAR DÄR DET LEGAT VÄRLDENS ÄCKLIGASTE HÅRBUNT SOM GJORDE ATT MAN TAPPAR MATLUSTEN. (ALLTSÅ DET ÄCKLIGASTE NI NÅGONSIN SETT) INTE ENS DEN SOM ÄR MEST OKRÄSEN SKULLE HA KÄKAT UPP NULDARNA.
Men jag åt dom. Och jag ångrar det

Ja, jag antar att det är fritt fram att kalla mig äcklig. För jag känner mig verkligen äcklig.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

okej ska jag säga va som gör det typ änu äckligare? ATTT DU BLOGGAR OM DET!!! hahhaa typ skryter om det..SJUK BRUD...ILLA!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback