LUCIA.

I tisdags var jag på Luciakonserten i Domkyrkan, som görs årligen av Uppsala Musikklasser!
Otroligt vackert som vanligt, och i år var det sista året min systeryster var med! 
Det lilla tråkiga är att de hade bara med EN ny låt sist jag var med. (Sist för tre år sedan)
Men som sagt var det vackert i alla fall! Och jag har kommit fram till att det är status att ha gått på Uppsala Musikklasser! (Tummen upp för det)

Ikväll får jag nöja mig med att få vara med i luciatåget i Björklinge kyrka, dock inte lika glassigt som Uppsala Musikklasser, men nån måste ju komma och styra upp allt i Bjk Kyrkan. (...Eller inte(?))

Sist måste jag bara berätta om min gode vän Julia. Jag var hemma hos henne igår, och till min förvåning när jag kom dit såg jag att Julia hade färgat håret. Hon har haft färgat svart långt hår innan och eftersom det blev utväxt så skulle hon färga om håret.
Och genom hennes långa förklaring (som jag inte ritkgit hängde med på) så hade hon färgat om håret 4 ggr på 2 dagar(!) och ändå inte lyckats. Nu är utväxten (som är på ca 2 cm) RÖTT. Och resten nertill är svart. Och jag måste säga att det inte är snyggt. Jag skrattade hela kvällen jag var där ända tills jag somnade.
Det ännu roligare var att hon skulle på sin allra första dag på ett nytt försäljningsjobb dagen efter, och man kan väl inte se ut hur som hest när man ska vara försäljare, och måste se lite inbjudande ut. Vilket hon inte gjorde! HAHA

Såklart fotade jag henne (o)vackra hår och bild kommer här:


image88


Jag kan skratta så jag gråter.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Haha, jag drömde det bara=p (Tack och lov!)


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback