Min pappa är rolig.

Det finns en fisksort som heter "mandelfisk" och en dag skulle mamma tillaga något med just den fisken så hon hade bett pappa att köpa mandelfisk när han skulle förbi affärn.
Det roliga var nu det att pappa visste nog inte att det fanns en fisksort som hetter just mandelfisk. Så när han kom hem gav han mamma en påse mandlar och ett paket fisk!

HAHA, jag skrattade åt det.

Förresten ska jag göra, ja vad heter de nu igen då.. äh, jag ska i alla fall klippa mig. Jag som älskar långt hår ska för första gången i mitt liv klippa det kort. Jag är ju tvungen! Mitt hår kommer aldrig bli längre med det slitna hår som jag har! Det blir verkligen något nytt för mig! Jaja. Nu ska jag kila!! Dammsugas ska det här.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

yyyeeeay:D välkommen till korthårsklubben då snygging;D


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback