Överasskning för Christoffer: Slutfört.

Helgen är slut och det känns som om måndagen kommit, inte med nöje men med stolthet. Helgen behövdes inte vara längre. Jag har haft så roligt.

Jag kan börja med Luciacupen: Vi kom ej vidare, vilket var riktigt boring.

MEN därefter åkte jag då till Tiäärp för att fira Christoffer med hans family! Han fick smycken och en resa till London (där jag precis varit!) och en hink med en massa kall öl och cider i. Vi käkade mat och (bajs-)tårta. Vi tittade även på film och på massa foton från i somras. Det var KUL!

Söndagen var det min tur att fira Christoffer. Vi tog bussen in till Uppsala för att bowla. Gissa vem som vann?
...
Okej, Grattis till vinsten Chris! (Men jag blir så fetinglack på att han vinner ju i ALLT! Bowling, biljard, fotboll, brottning, golf, tv-spel och i data-spel.. Eller förresten alla sorters spel!)
Men det här var ju faktiskt hans dag, så jag är glad över hans skull att han vann... *eller inte*
Hemma hade mamma gjort iordning all mat och tänt alla ljus. (Tack mamma - blev jättemysigt)
Och så tittade vi på film. Och han tyckte filmen han fick var skitrolig!!
På slutet gav jag honom helkroppsmassage och han var såå nöjd!
Om han är nöjd blir jag nöjd !

Jag stannade hemma från skolan idag, pallade inte gå tyvärr. Jag måste ladda inför övningen i kyrkan ikväll. Jag ska ju vara med i luciatåget på torsdag den 13:e! Ska blir mysigt och roligt. Måste bara hitta en lucialinne först.
Nån som har ett att låna ut?

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

hahahahaha de där lät lite som ett varnings tecken sofia:|

"På slutet gav jag honom helkroppsmassage och han var såå nöjd!
Om han är nöjd blir jag nöjd !"

de vi pratade om ida....hahahhaahah

p.s åt ni bajstårta? va äckligt!!! d.s

Postat av: SofiaKristina

HAHA Jonna asså du e så sjukt S-K-Ö-N.

Asså tårtan var brun liksom....... och det enda som e brunt e ju bajs (?)

2007-12-11 @ 22:01:28
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se
Postat av: Anonym

choklad är också brun...mmmmmmmm (typ kommer in i typ homeraktid trans du vet "beeeeeeer" fast chocklaaaaaaaaaaaad") elelr va?

2007-12-12 @ 22:18:32
URL: http://jonnaas.blogg.se
Postat av: SofiaKristina

Ja jonna: VA? :O

2007-12-13 @ 11:18:46
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback