People.

Jaha ikväll ska jag ut på People för första gången (Gamla Se7en för er som inte vet, höhö). Det blir ett ganska stort gäng, vad jag tror i alla fall. Förfest hos Adam i Bälinge vet jag att det skulle komma folk! Kanske man träffar på min stora kusin Daniel på People sen då, han jobbar ju kvar där efter att Se7en har lagts ned.

Jag håller i alla fall städa mitt rum för fulla muggar! (Inför söndagen då när Christoffer ska komma) Jag är ganska stolt över hur jag donar och fixar just nu. Och imorn ska jag storhandla alldeles för mig själv bland boländerna; typ IKEA, Jula, Plantagen m.m. Men just nu längtar jag allra mest till på lördag då det är Luciacup i Diöshallen! Det ska bli riktigt kul må jag säga. Hopper INNERLIGT att vi går vidare den här gången oxå. Det tråkiga är att första matchen är typ 03.30 på söndag!
Men det är väl lika roligt att spela fotboll oavsett tid på dygnet?

  Observera att jag inte är målvakt längre!
 Här mötte vi Fanna i somras. Mycket varmt!
 Jag ser ut som en gammal kärring som spelar fotboll!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Emelie

Hoppas du får det roligt ute på krogen !

2007-12-05 @ 17:33:06
Postat av: SofiaKristina

TACK

Postat av: Matilda

ja du ser ju nästan ut som en kärring i fotbollskläder

2008-01-09 @ 21:10:18
Postat av: SofiaKristina

Matilda du är så snäll :)

2008-01-10 @ 12:11:04
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback