Sthlm i mitt hjärta - eller inte.

GRYMT MYCKET FOLK I STHLM  IDAG! Jag trodde jag skulle dö (som vanligt)

Men jag hittade tre linnen i allt vimmel:

                         
                   Asfränt linne från        Nyårsklänningen!      Det söta Hello Kitty linnet!
            Carlings!                         Tycks?                                                     


                                      


Sorry, men måste baka tills Kb imorn och till Kläppen över nyår!
Så det här kanske blir det sista inlägget för 2007, har inte tid med data-blogg då heller.

Kan då säga att jag har haft ett helbra år!
Palla räkna upp alla bra och dåliga saker,
och en sak till: PALLA Nyårslöften!

Gott nytt år!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback