UTGÅNG

Jag e galen, jag är knäpp, jag e rolig!

Hahaha, ikväll är det utgång! Det blir People och det ska röjas!
Det blir JAG och CAROLINE:

Först ska Carro och jag forstsätta våran bakning, med kola och godis och blandat med sprit kallar jag det: Förfest-julbakning.
Sen så har jag ju klippt håret. (Omg, it is so short) Känner mig som en pojke. Har aldrig haft så kort hår. Men min clasmates gillade det starkt! (Och även Christoffer förvånandsvärt nog)
Syrran fotade mig igår när jag var trött och hyper:
 
Men det kommer nog fräschare än de där luffarbilderna (dom e ju nästan läskiga) senare efter denna natt!

Jag lämnade även bort min första julklapp idag till Thörnrosa, hon fick ett riktigt sexigt nattlinne från mig. I hope she likes it!

Förresten så går jag gärna på den där grejen på möbeln, som Thereses hade tipsat Christoffer om, men jag fattade inte riiiktit va de va.. Dans?.. Christoffer förklarar som en sopkvast och han vill ändå inte gå säger han. Men kanske man kan muta honom eller nåt. (Brukar funka!...Ibland i alla fall)

Hej svejs alla loosers, ses på dansgolvet ikväll.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

du va vekrligen supersnygg!!:)

Postat av: SofiaKristina

Åhåhå tack :)
Men jag känner mig inte riktigt som mej själv med så kort hår..

2007-12-22 @ 14:05:20
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback