Årets Årsfest.

Årets Årfest i Skuttungeby är över. Helt ärligt önskade jag att den hade fortsatt ett dygn till.  Jag hade hejdrundrande kul. Eller ja nästan hela tiden. Jag blev väldigt besviken att jag inte vann något pris. Men när Roffe förklarade att bli nominerad två gånger, och till årets mest värdefulla spelar efter bara ett år, så skulle jag vara nöjd. Då var jag nöjd resten av kvällen!
Sen var jag ju med mina underbara vänner. Utan dom hade inte kvällen blivit så bra. Tack Caroline och Sofia.

Ni är bäst

Det blev mycket fotande därför vill jag dela med mig av kvällen med några fler fräscha foton:




Tack för en rolig kväll mina damer och herrar!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback