Blodbad och studentmössprovning.

Idag hände det en liten olycka som jag ska försöka förklara:
När vi idag skulle prova studentmössor [Jippie!] satt jag och min klass och väntade på att få komma in i samlingssalen. Innan, var det en annan klass därinne som provade mössorna. Ida (som går i den klassen) ville att jag skulle följa med henne in och gå med hennes klass istället.
Jag satt då på en bänk mellan mina små vänner Patrik och Niclas. Då när Ida skulle ta min hand och dra mig med henne, höll Patrik och Niclas fast mig på båda sidor. Då började Ida och Niclas småfajtas lite och jag satt där mitt i röran. Plötsligt får jag en hård smäll på näsan. Det var så hård att det värkte och tårkanalerna producerade mycket vätska, men samtidigt satt jag och asgarvade. (Jag vet, jag är knäpp)
Jag såg inte om det var ida eller Niclas, men min slutsats är att det var Niclas som råkade dra armbågen rakt bakåt mitt i nyllet på mig.
Hoppsan Hejsan var det här, och så fick jag rusa in på toaletten innan jag skulle blodat ner hela skolan. Min näsa är helt retard, jag vet. Den börjar nästan blöda bara någon nyper mig i den.

Nu ska jag åka på myspys hos min Thörnrosa, och där ska jag ladda med mackor och Idol inför morgondagen: STADIUM WINTER JAM 2007

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Malin

Tack söt :), ses på måndag hoppas jag!

Postat av: Idaho

jaa.. det var Niclas :P

2007-11-19 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback