ENGLAND, here I come!

På den första onsdagslektionen hade jag Nursing Care med min mysiga lilla grupp: Jonna, Lala, Lina, Julia och Hajira. Till våran förvåning berättade läraren Kristina att vi tjejer och klass O3D ska få åka till England, London om 2 veckor!! Vi ska tydligen få vara där i ca 5 dagar. Vi ska gå på typ ett studiebesök per dag, resten är vi fria att göra nästan vad vi vill! Och det bästa: Allting är betalt: Resan, Boendet, och nästan all mat.

Det är ju riktigt najs asså! Och härmed vill jag lägga upp en lite cool bild för att skapa lite stämning inför Englandsresan:
image49


Bye !

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

Wihoooo jag längtar:D

Postat av: Anonym

ohohooooo i can't wait:D

2007-11-08 @ 20:00:57
URL: http://jonnaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag går i O3D ditt nöt! (sur)

2007-11-11 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback