Gnäll inte!

Jag tycker det Jocke Lundquist sa på mötet igår på Livets Ord var så himla bra! Speciellt när han berättade om hur man hör 70-åriga männiksor klagar på saker och ting. Visst det är jobbigt jovisst, men de är faktiskt gamla så man kan väl stå ut. Titta på dig istället då som däemotr är 17 år. Ni klagar ni oxå! Ja varför klagar ni? Vad har ni att klaga på? En gamling har ju ledvärk och muskelvär och dittan och dattan att klaga på. Deras liv är förbi. Men vi, vi är ju faktiskt 17 år och har HELA livet framför er. Är det inte underbart?
 
Så nu har jag bestämt mig förr att inte klaga! (Okej, så gott det går!) Jag har ju det ganska bra: Jag har en familj, tak över huvudet, mat för dagen, en underbar pojkvän, körkort och bil så jag kan ta mig varsomhelst, en skola jag kan utbilda mig i bla bla mycket mer. Så nu är det dags att ta fram den positiva Sofia inom mig!!

Hej världen! Nu ska jag träna!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Idaho

Detdär mötet såg jag irl på nätet:P

2007-11-05 @ 18:21:33
Postat av: SofiaKristina

Coolt :) Det såg jag IRL !


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback