Lillfirande

Igår åkte jag och min älskling til Uppsala för att bjuda mig på lite biljard, middag och bio. Det var för min födelsedag han ville fira eftersom det aldrig blivit av innan. Men det var riktigt mysigt och så. Under våra 9 månader tillsammans har vi nog inte ens gått ut och ätit på någon riktigt fin restaurang tror jag - men det blev av idag och det va såå mysigt!
Vi åt på New India och personalen där var helsuverän!! Ett ställe att tipsa om. Plus god mat förståss ^^
Filmen vi såg efter middagen var "Mr Woodcock". Jag tyckte den var okej, den fick mig att skratta lite då och då men lite väl amerikansk kanske.

På vägen hem till Cristoffer blev jag helt plötsligt heelspeedad och började pladdra på om saker jag varit med och som vanligt gapfabbade jag mig igenom mina historier. Och mitt i allt så hände någonting underbart: DET BÖRJADE SNÖA! Mitt hopp är alltså inte ute än! Hurra!

Vill tacka Gud och min käre Karl för en underbar dag och kväll. Jag har haft det så trevligt, och mysigt och härligt och roligt!
PS. Får inte glömma att jag vann över Christoffer på biljarden (äntligen!) DS.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Idaho

På New India finns det en riktigt snygg kille i personalen. ;) HAr käkat där nåra gånger och han känner igen mig nu.. ;) Brukar prata med han om det ena och de andra :P

2007-11-03 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback