Matkort!

För tillfället hatar jag min skola. 
 I våran matsal måste man visa ut ett speicellt matkort som bevisar att man är elev på skolan. Annars får man ingen mat!
Men det har faktiskt varit så att under hela ettna och tvåan så tittade de på matkorten i kanske bara en vecka (om man glömt fick man skriva upp sig på en lista)
Sen man började trean i höst har det inte heller varit nåt snack om matkort. Så de flesta treor har lagt ifrån sig sina nånstans.
Nu till det värsta: Från och med vecka 46, ska det bli matkortskontroll. Har man inget matkort, får man ingen mat. Det går att köpa matkuponger i receptionen för 10 kr. Eller ett nytt matkort för 100 kr.

AGRO!

Som tur är har jag kvar mitt lilla matkort sen ettan, men eftersom mina clasmates har tappat bort sina, har jag inga att käka med. De ska inte behöva få betala ett nytt matkort för att få mat i skolan! Det har vi ju redan betalat skatt för!! [Hata nya rektorn och ekonomichefen] Så istället så håller just nu *nämner inga namn* att förfalska ett nytt matkort.  Smart!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: robbobbin

hohooh...
Jag säger bara SKOLOR :P
Jag är glad att jag gått ut schiiten.

2007-11-15 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback