Sjukt Bra Lördag.

Lördagen igår var toppen!
Stadium Winter Jam var ju i full gång och jag och Carro checkade dom fräna skid- och snowboardåkarna. Vi fick vara med i en massa tvälingar plocka på oss massa saker, träffa folk och bara ha allmänt kul. Dessutom bjöd dom på motorcross-hopp.. Eller ja, vad det nu heter..
Vi tog tåget hem vid 9 och kom lagom in till Uppsala när Sverige - Spanienmatchen skulle spelas. Tyvärr ville Caroline åka hem så jag tog min nya telefon och ringde pappa Paul. Han kom ner till stan och vi gick till ett fullproppat Oh Learys' för att se fotbollsmatchen tillsammans med andra åskådare. Trevligt att man träffade lite igenkända ansikten där också.
Hela kvällen hade varit heelt prefekt ifall DVD-filmen som jag vann i Stockholm inehöll en DVD-skiva också! (När jag kom hem upptäckte jag att fodralet var tomt) och att Sverige hade spöat Spanien.

Men allting kan ju faktiskt inte vara helt perfekt. Jag är nöjd i alla fall. Jag har sjukt kul och längtar till nästa år!



Ciao (Bella)

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback