Trött på ungdomar.

Jag är trött på ungdomar.
Det var tydligen fest i uthyreslokalen här på gården.
När jag kommit hem från stan runt 12-tiden i lördags möttes jag av ungdomar både till och från lokalen. Det låg en cykel slängd mitt på gatan som tillhörde en av våra grannar. De skrek och drack ur sina flaskor, kastade snöbollar av den lilla snö som fanns kvar och jag skyndade mig in så fort jag kunde till min lya. När jag tittade ut genom fönstret stod en idiot och försökte dra av locket på en postlåda, efter ett misslyckat försök står han och sparkar ett bra tag på postlådan innan han ger upp och går.
  Morgonen därpå när jag är på väg till min träning ser man på gården ölburkar och sönderslagna flaskor här och där.
Jag blir så arg. Jag är så trött på alla idioter till ungdomar som inte kan sköta sig. Jag skäms över att vara ungdom. Kalla mig gammalmodig men jag orkar inte med dom som inte kan mogna till sig någon gång!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Ro bin laden

Du skulle gått ut o gapat på dom.
Visat dig vuxen =D
Om inte annat kunde du ringt mig, så skulle jag gjort det !
Nästa gång Sofia ;)

2007-11-05 @ 21:18:29
Postat av: mallan

håller med dig hörru!

Postat av: Frida

Det är helt rätt Sofia!!!

2007-11-08 @ 17:42:22
URL: http://forsbergfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback