Värvning.

Idag känner jag att jag har gjort en god gärning. Jag har värvat två klasskamrater med på Alperna-resan! De lyckliga är Patrik och Sophie! Snacka om man blev riktigt råtaggad nu för att åka dit i februari v.8.

På lördag åker jag till England med mina kära skolkompisar och idag hade jag värsta lyxen: Medan jag låg i sängen packade min älskade vän Julia resväskan åt mig. Hon höll upp kläder, och jag svarade ja eller nej om jag ville ha det med, och så packade. Guldstjärna till henne*´

Just nu känns livet rätt skönt asså, med allt roligt som händer framöver, och julen och vintern är på väg. JA man ska allt vara glad över livet och inte klaga!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback