Depp.

Deppig dag.
Funderar över hur man kan göra som jag gjorde igår; Efter att ha hoppat i sängs kl. 21.45 och sedan när klockan är 22.25 bestämmer jag mig att åka till Christoffer, och bussen går 22.30. SKYYYNDAAA!
Kasta det viktigaste i väskan och kuta till bussen..
  Jag hann!  40 min på buss och sedan framme. Hektiskt, men vad gör man inte när man är kär?

Men som sagt känns den här dagen deppig. Okej, den är på bättringsväg. Jag snackar snowboard med Robin - Heet diskussion på g här. Men det räcker ändå inte, eftersom snön inte är här i alla fall

Jag ska kanske fortsätta deppa. Nån som har tips på bättre humör? Someone? Please?


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Robin

DU SKA INTE DEPPA !
ORDER FRÅN MIG !
Höjdpunkten på min dag, är när jag får prata med dig på msn. Bara så du vet det !
Jättekram !!!

2007-10-02 @ 22:06:40
Postat av: Therese

Det drygaste som finns MÅSTE helt klart vara 821 mellan Björklinge och Tierp.


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback