Sista körlektionen.

Idag har jag min sista körlektion och det känns ändå som om jag inte kan någonting. Eller jo, lite kanske men jag hatarnär man kommer i en jobbig situation. Föraraprövarna i Uppsala är ju så idiotiska och kuggar för att man inte tänkte som han.

Baah. Jag är i alla fall rätt nervös. Alla i skolan verkar vara på det dåliga humöret, och jag trivs inte i omgivningen just nu. Men jag skiter väl i det. Det bästa sättet är att stoppa ett par snäckor i öronen och höja volymen och lyssna på musiken som strömmar ut. Bäst just nu är Oh laura - Release me. Den är så bra!

Im back aigan
Nu har jag ett STORT leende på läpparna. Körlektionen gick bra! Och min lärare säger att jag är grymt duktig på att köra bil. Jag är nervös till tusen.
Men det roligaste av allt var när jag fick ett brev hem om information om resan till ALPERNA! Resan som kommer att ske på sportlovet, och jag längtar som ett barn längtar efter jultomten! Gah!

Sist vill jag visa min vackre t-shirt vi fick i skolan idag: Student 2008
image30

Gåd nait! Sii ju tumoraau!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback