Skaffa ett liv.

Igår när jag och Niclas gick på stan letade vi presenter till våra respektive. Jag funderade på att; om Niclas skulle vara min kille, vad skulle han då önska sig? Så jag frågade honom: "Om du skulle fylla år snart, vad skulle du då önska dig?"
- .. Jag skulle önska mig bärs.
Eftersom Christoffer tränar så mycket, vill han hålla sig i toppform och avstår från att kröka och dricka bärs, så svarade jag: - Men om du tränade så mycket att du avstod från att dricka öl?
- .. Då skulle jag skaffa mig ett liv.

Varför jag skriver ner det här är för att jag och Niclas fick ett riktigt gott skratt efter våran conversation och det är ju faktiskt sant, min pojkvän tränar liiite för mycket tycker jag. Och jag tycker det är synd... Om mig.

Jag kan likagärna tillägga att midagen igår blev lyckad. Rutan var med mig hela kvällen då Julia och Ester tränade. Maten som serverades när de kom hem blev korvstroganoff med ris. [min favorit] Tjejerna tyckte det var jättegott och vi tittade på skönheten och odjuret! Den filmen är bra mysig!



I'm back aigan.
Och jag är hemma hos Prytz igen. Det blev lite ändrade planer så jag slapp åka hem, och återvände till Prytz place istället. Mycket mysigare !
  Och nu vill jag tala om att jag kan få hämta ut mitt körkort nu! JIPPIE! Men eftersom brevet är hemma i Björklinge, så kan jag jag som snabbast möjligast hämta det på fredag. Skoj.

Äch, jag blev tom på tankar igen. Jag går nu jag.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Robin

Jag fick den ifrån en annan blogg =)

2007-10-26 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback