Som en bro över mörka vatten.

Det känns som jag har ramlat ner från bron i det mörka vattnet. Men kämpar på att komma upp på bron igen.
Uppkörningen närmar sig och jag känner mer och mer oro. Speciellt när Jessica inte klarade det för att hon hade gjort: "En dålig planering inför körfältsbyte" BAJS.
Det som jag ser fram emot just nu är julen och nyårskiftet. Då ska jag upp till Kläppen med ett gäng och åka snowboard ♥ Och vad är det som finns där? JO - Sveriges Bästa Snowpark!

Bildbevis från 2006:
image24


Då gäller det att ha pengar. Hur får man det då? - Jo, Jobba! Och det ska jag göra ikväll! 
Jipiho, ska ta hand om min lille vän som behöver 100% tillsyn. Undrar om vi ska gå på en promenad idag kanske? Eller spela spel? Kanske titta på tv?
Om det fanns snö skulle vi kunna ha snöbollskrig...

Gaah! SNÖ KOM NU!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Roobin

Kom bara kom snöö !!!
De va inte jag som skrivit. Det var mitt hjärta !
Jag grejar med min bil idag. SKIT TRÅKIGT!
Och du e inte på msn =(

Postat av: Anonym

Och förresten så ska jag ta ett tält o sätta upp i den där parken.
Jag ska bosätta mig där! =)
Puss

2007-10-06 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback