Trosjakt.

Lördagskvällen blev inte som förväntat. Desperata samtal från Oscar och Sofia som ville att jag skulle komma till Bälinge lyckades övertala mig. Därmed har jag fastställt att jag ÄR väldigt lätt att övertala.

Nog om det, back to Bälinge.
Kl. 23.00 anlände jag till Peters place, där fanns Lepran, Oscar, Sofia, Peter och Tomas.
Det spelades skön musik och när jag slängt mig på soffan trycker Tomas upp en öl i handen på mig. SOFT!
Och mer soft skulle det bli; bastu och jacuzzi! 6 pers klämde ihop sig och vi lekte "Sanning eller Konsekvens" och "Jag har Aldrig.." 

KUL!KUL!KUL!

Nu till det roliga:
När alla hade bytt om och hittat en sovplats att sova på, letade jag efter mina trosor. Jag irrade omkring lite onykter men gav upp till slut och drog på mig ett par mjukisbyxor att sova i.
Morgonen därpå (idag) fick jag hjälp av Lepran och Oscar på jakt efter mina spårlöst försvunna trosor. Efter en haltvimmes letande gav jag upp och jag förstod inte att ett par trosor kan försvinna när jag bara haft dom på två ställen!! Och nu skulle beviset komma att jag är en riktig knäpp virrpanna: Jag hittade mina trosor längst ner i mitt ena byxben! Har alltså sovit och letat med trosorna i mjukisbyxorna.
Därmed lyckades jag få alla ett gott skratt!

Hej.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback