Världens bästa regel:


§1
Livet är fantastiskt och fyllt med möjligheter

§2 Om du skulle tro tänka eller känna något annat så gäller §1



Bra va!?
Kolla vilka tråkigheter:

- Idag lördag har jag bara jobbat,
- Ska jobba imorn,
- Kan inte träffa christoffer på aaslänge,
- Uppkörning på torsdag som jag inte har något hopp om,
- Inget att se fram emot (just nu) 
- Kan inte unna mig något utan pengar som jag måste spara, 
- Allt e trist och tråkigt!!

Men då ska man ta sig en titt däruppe på regeln!

Så jag ska ÄNDÅ försöka se morgondagen med ett leende!! 

Bra va!? God natt


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Sandriizz

haha nej jag vet robbin måste vara dålig på musik vem som helst vet ju hur mikas låtar går^^ haha


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback