Bergochdalbana.

Jag är trött. Det blev mycket sent igår, och väldigt tidigt imorse. Idag är en sådan dag jag skulle haft två timmars hål utan att ha något att göra, och dagen kändes som att bli dålig. Men blev morgonen såg i alla fall ut att bli bättre. Jag fick sluta kl 10.00 och nu jag sitter och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Vi ska till IKEA och till Sjukhuset. Jag ska dessutom göra en Cheesecake ikväll som jag ska ta med till sketna Tierp där jag ska träffa lilla Cristoffer imorn. Det får vi ju se hur det går eftersom jag är ju inte världens bästa på att baka/laga mat.
  HAHA, jag sitter ju i datatorget. Det kommer en kille och sätter sig på en ledig stol som brakar sönder och han ligger pladask på golvet. Det framfördes ett litet fniss från mig och sen var allt normalt igen. Var bara tvungen att nämna det eftersom det höjde mitt humör en aning.

Nu kommer min mamma snart, vi ses senare ikväll kan jag lova. PUSS

Ha! Nu är jag hemma. Jag har varit på sjukhuset och på IKEA, precis som bestämt! När jag kom hem monterade jag ihop en DUBBELSÄNG som jag faktiskt gjort för Christoffers skull och inte för mig själv. Köpte en hylla på IKEA som passar in perfekt i mitt asiatiska rum. Mitt i alltihopa gjorde jag ostkakan som bestämt och sedan for jag på träning. Till dess hade ju dagen bara blivit bättre.
  Men det kom mörka tider. Jag och Christoffer hyrde film igår och när jag skulle lämna tillbaka den idag var jag för sent ute, och med inga pengar med mig i hand fick jag världens utskällning av ägaren. Nu väl hemma har jag bestämt mig att aldrig gå tillbaka till macken. Jaha, ännu en dag som slutade illa. Inte bra! Ska gå och sörja i mitt nya ommöblerade rum.
 
Puss puss

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback