Dagen efter.

Dagen igår var hejdundrande kul. Men dagen efter inte lika kul. Vaknade med en riktig huvudvärk, och så fort man typ rörde sig snurrade allting! Men nu är det faktiskt mycket bättre. Jag fullföljde mitt uppdrag i alla fall; att bli full som en kastrull. GRATTIS SOFIA.

Kolla in vimmelbilderna vetja:



Innan jag ger upp mitt skrivande för idag, så måste jag berätta att när jag kollade in lite bilder från förra vintern i Alperna, betraktade jag den här bilden länge, eftersom den är så cool!
image13

Alltså: När man ser allt som speglas i mina goggles! Man ser ju hela gänget som sitter vid bordet. Oscar, Simon, Jonte längst in och Calle som tar kort. COOLT VA?  Fett!

Vinter nu tack!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Idahooe

Jaa, så sjukt coolt (= Längtar som bara den tills nästa resa =D

2007-09-29 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback