En festlig dag!

Hösten är här och snart ska vintern banne mig snart komma och snön ska falla flera meter i år.
Aah, min dröm alltså. Vill bara hoppa på brädan och glida ner för en backe.
 
Tog en vacker höstbild idag med min mobil på vägen hem från städen. Va tycks?
image11

Jag sa va tycks?


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: linda

En jätte fin bild gumman.. vill cokså att de ska bli vinter så att snön kommer så man bara kan åka skidor.. :) men de är mysigt att hösten är här också..

2007-09-24 @ 23:08:29
Postat av: robin

SNÖ <3
* * *
*
* ** * * *
**
* ** * * **
* ** *
** *** * ** *** ** *
* ** ** *
** ** ** ** ***** ** * *
* * *
* * *
* * * * * * * * * *
*
*
* * *
*
* * *
*
* * * * *** **
* * ** * * * * * * * * *
*
** * * * * * **
* * * *
* ** * *
*
___________________________________________

2007-09-25 @ 17:27:55
Postat av: Anonym

Fiin :)

2007-10-02 @ 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback