FREDAG.

IKVÄLL BLIR DET KÄK OCH  FÖRFEST HOS TELLAN, SEDAN UTGÅNG - YEÄH!

Väntar bara på min sista lektion som ska börja snart. Annars funderar jag på hur olika folks behov är. Hur stort behov har man av t.ex. sin älskade? Hur ofta behöver man träffas eller kanske höra ens röst för att känna sig tilffredställd? Alltså, hur  länge man kan vänta innan manfår nog och MÅSTE ringa till någon eller träffa någon..
Jag och mina tankar, jag vet inte om jag kanske e knäpp som funderar sånna saker. Äsch.

Jaja, ikväll ska jag ha riktigt roligt har jag bestämt. Stämningen kommer bli på toppjag lovar, speciellt med alla som ska med.
Oj nu måste jag kila!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback