Haleluja what a night. Sen bröllop.

Ja det kan man säga sig.
Förfesten hemma hos Matilda var det sjukt roligaste jag haft på rååålänge. Niclas blev full som ett svin och jag skrattade som vanligt åt honom. I och för sig blev alla (vi va ungefär 20 st) besvikna och arga på honom när han moonade för bussen vi skulle hoppa på för att ta oss in till Uppsala. Busschaffisen beslöt sig då att inte stanna och köra vidare. Så vi på 20 pers ringde till folk som kunde hämta oss med bilar. Vi kom in på Lotus kl. 00.30 istället för 22.45!! TACK NICLAS!
  Även om det blev såhär, hade jag så otroligt grymt roligt både hemma hos Matilda och på krogen. Oförglömlig natt!! 
När det var nog med partajandet hämtade Christoffer en riktigt packad och glad SofiaKristina 03.30 på stationen i Tierp. Vi tog oss hem och JAG somnade Bums!
Carro (som förvånade mig denna kväll att hon möjligen kan prata danska?), Jag, Matilda, Niclas (som va så full och som visade sitt arsle minst två gånger såvitt jag vet)

Dagen därpå (alltså idag) trevade vi över till hans mammas place eftersom vi hade blivit bjudna till henne och sin Ulrik och fika på deras nybyggda veranda. Till våran stora förvåning stod det en präst och en kantor på verandan, och glasdörrarna runt var täckta med vita gardiner och tända ljus och blombuketter. Det var en STOR dag för det paret. De skulle nämligen gifta sig på sin egna veranda. Det var rätt coolt asså.

Här kan vi då se Bröllopstårtan som Carina själv gjort, och däroxå buketterna som var upphängda sådär vackert!

Nu sitter jag här hemma i Björklinge igen och funderar på hur jag ska få mina lotter för fotbollen sålda. Jag har 18 av 20 kvar och pengar ska in imorn bitti - 500 kr! VAD SKA JAG GÖRA? Jag är ju pank. Sen ska jag spela sista seriematchen när jag inte tränat på över en vecka. Nu kom en stor våg över mig och mitt humör som varit på topp vändes direkt ner till botten. USCH.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Shrek

Lösningen med lotterna är ju den att du får säga att du tappat bort dom! xD
Det tror jag på ;)

2007-09-22 @ 23:38:13

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback