Känslor I like.

Ikväll ska jag tydligen ut igen. It's Ladies-night på Seven. Killar i bara underkläder som ska posa. Háha, helt ärligt är jag inte intresserad. Jag och Niclas ska i alla fall supa som kastruller.

Men innan jag ska göra mig iordning har jag funderat på en sak:

Det är en speciell känsla liksom. När man ser någon speciell person och så känns det som om hela magsäcken och allt sånt där magen drar i hop sig till en liten boll, så fort så att det nästan gör ont och sen swiiiisch så flyger allt ut till där det ska va igen, så fort så att de kittlar i hela kroppen.

VAD är det för känsla och VARFÖR blir det så?!

Är det någon som kan förklara??


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

hmmmmmmm?.., men det låter lite bekant..

2007-09-26 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback