LEDIG.

Ännu en härlig dag på schemat! Jag är ledig idag! Och då när man ligger i sängen med Christoffers laptop, kan det ju inte bli bättre! Eller jo, om Christoffer också var ledig idag men han var tvungen att gå i skolan. Det är ju bara jag som är superdeluxe-extra-special som inte behöver gå till skolan idag.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! JAG HAAAATAR BÄRBARA DÅLIGA SKITDATORER! Jag hade skrivit typ 100 rader om en massa roliga saker. Och vad gör skrothögen? JO: TAR BORT NÄSTAN ALLT JAG SKRIVIT!   Inte det översta men resten! Ska aldrig mer skriva på den här extremt dåliga skithögen! Jag återvänder en annan gång när jag slängt den här saken i väggen, samlat alla delar som gått sönder, och givit de till christoffer och sagt till honom att slänga skiten och när jag har lugnat ner mig.

...

Okej, nu är jag tillbaka igen. Nu har jag kommit hem från Christoffer och lugnat ner mig. Dagen har i stort sett varit ganska mysig eftersom vi har hållt oss i hans rum hela dagen, och stojat och haft roligt. Med tanke på imorgon så var det en bra uppladdning eftersom imorgon ska jag till tandläkaren 8.00(!) Måste gå upp typ halv 7! Men sen på kvällen blir det avslutning med fotbollen sen ska jag och Backman fara till Lotus och shejka.  Ser ut att bli en bra dag imorgon med!

 
Ville färglägga lite med endast två bilder som var de enda som togs från idag. Jag vill nog inte nämna någon kommentar om bilderna. Lägger upp dom för skojs skull :)

Nattis

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback