Lika som bär.

Det här är sååå läskigt!

Checka in dom här två. En av killarna går på min skola. Den andra är med på tv på Julafton.
De har precis samma gångstil, precis samma kläder och är hur lika varandra som helst!
Vem är vem?
image19

Vem är det som luras!?


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

Hahaha...en klon!
Karl-bertil johnson är såååå skönt haha^^
XD
Men före första har jag inga bra skidfilmer.
Sen har jag ingen att gå på promenad med =(
Ikväll ska jag ut o äta iaf och sen till bowlaget.
Sen vidare på fler äventyr.
Det var allt för längeseeen! =/
Sköönt med helg iaf =D
Puss&Kram på dig!

2007-09-28 @ 17:45:59
Postat av: TDG

Hahaha. Trevligt, indeed! :D


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback