Lillördag.

Hm, ikväll ska jag ut med Caroline. ROLIGT! Bäst att inte dricka så mycket och inte stanna uppe för länge. Jag måste ju komma till skolan vid halv 11 och lyssna på snubben som kommer från Livets Ord. Han ska antagligen prata om kristendomen och that shit. Sen har jag ju körlektion med Håkan, och då är det bäst att inte ha några promille kvar i blodet, annars får jag ju inte köra något.
Ja, det blir någon sorts av uppladdning till fredagen. För då det blir förfest hos 18-åringen Tellan, och sedan utgång till obestämd plats.

Nu måste jag jobba med projektarbetet med Mimmi och Elin, vi har Aktivt dödshjälp!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: ebba

Har du några tips på vad man kan göra för att bli av med huvudvärk? :)


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback