Måndag.

Dagen blev som jag förväntat mig. Tråkig, och alldeles värdelöst. Ingen lust att leva. Vaknade helt enkelt på fel sida idag. Men duktig som jag är har jag arbetat upp mitt humör och jag har blivit lite gladare igen. Har tränat ute i regn och kyla vilket jag hatar. Och träningen blev ett hatobjekt just ikväll. Skönt att man är hemma nu och kan snart få kura ihop sig i sin säng.
   Sen måste man ju bara meddela att jag fixade ännu en till sovmorgon på mitt schema genom att ta bort en kurs som jag inte behövde :) Så nu har jag sovmorgon till 10.20 alla dagar förutom onsdagar. Rätt skönt alltså.

För övrigt vill jag tala om att mina kära katter; Skassi & Vitas, är så otroligt duktiga och tar hem äcklig möss och lägger utanför ytterdörren. Och igår berättade mamma har det låg en ny mus, sönderhackad och fin i blodiga delar precis utanför dörren. Mamma har ju också en sådan där tur att hon lyckas kliva på en blodig bit barfota.

Hörni vi ses hoppas jag. Adios.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback