Myskväll m. Emelie

Imorse vaknade jag till en underbar dag tillsammans med Christoffer vid min sida. Vi låg och myste ett bra tag innan det var dags att bege sig till tåget som tog mig till Uppsala. Var ju tvungen att gå till skolan. Ja, idag bestod den mycket av brainstorming och redovisningar på engelska. Det har också verkligen känts bra för ikväll ska det mysas hemma hos Emelie. Blir antagligen kanske nåt bak, massa skitsnack och en bra film med nåt riktigt onyttigt att äta till. Ska som sagt bli mys, och det blir ju en riktigt bra uppladdning för morgondagen då det är dags att börja jobba kl.08.00 :(

Ikväll blir det fullt hus här oxå. Micke har ju Adam som är inneboende i 10 veckor, sover i samma rum som Micke så de är lite trångt i det rummet. Så lägger vi till en till (mycket till där) karl vid namn Eric, eller så kallad FunkmasterCarlsson som ska vara här hela helgen(!). Han får knappast plats i Mickes rum. Kanske ska han sova inne hos mig kanske - här har man ju fixat dubbelsäng och allt! Haha, nej då. Den är bara utsedd till en kille och resten tjejer. Ikväll ska Thörnrosa sova hos mig ju eftersom vi ska jobba tillsammans imorn bitti. MYYYYYS

Nu ska jag dra mig till Emelies place. 

Här har vi en bild på den sköna bönan
image4
Ha de


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback