Oh härliga måndag!

Egentligen hatar jag måndagar, men idag vaknade jag med ett glatt humör och kände att det här blir en bra dag!
Väl, det är klart att den blir bra när man ska på graits bio med klassen ikväll och efterfesten blir när jag får komma hem till min älskade Christoffer!
I alla fall var jag ju ganska trött när jag vaknade imorse, men det fick jag ta, och för en gångs skull kom kläderna och jag kom överens. Med ett glatt humör kom jag till skolan men jag hade liite svårt att koncentrera mig på första lektionen, då vi skulle skriva en notis om en helt wierd  deckare som vi fick höra på, där en man blev mördad med en stol.
Nu sitter jag här i skolan med Josefin som åskådare bredvid mig. Vi väntar på nästa lektion som börjar snart. Men nog om vad jag gör just nu. Jag vill ju berätta att jag ska se Ett öga rött ikväll med klassen! Jag och Josefin ska dela på en stor popcorn och en stor läsk har vi bestämt - Det ska bli mums! Efter bion tar jag och Kakan tåget mot Tierp. Eller ja, hon hoppar ju av i Storvreta medans jag fortsätter min färd. Får då åka utan musik som jag önskade kunde strömma genom mina öron, men visserligen har jag ju glömt hörlurarna hos Christoffer. Bah.
Nej nu måste jag kila! But I'll be back! SES!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback