Seg som en godisråtta.

Ja, så var det söndag igen.
Jag har haft lång helg som började i onsdags eftermiddag. Det har vart party, det har vart segt, det har vart mys, det har vart roligt, det har vart party igen, det har vart mys igen. Och nu är det tråk!

Det är ju skola imorn jag har tappat lusten igen. Kanske är för jag inte är "in the mood" just nu överhuvudtaget, eftersom jag deppar över min pöjk, när han bara tränar och tränar hela tiden. Det känns som att varje gång jag har varit med honom FLYGER tiden iväg, och sen helt plötsligt sitter man ensam hemma igen. Detta är en stor lidelse för mig tyvärr. Men eftersom jag är en tjej som hatar att ge upp och bryta ihop, utan säger istället BIT IHOP. Så ska jag nog kunna hålla ut!

At last: En Underbar nyhet: HÖSTEN har kommit! → Snart Vinter → SNÖ → JIPPIE!

image20image21image22

              HÖST                                VINTER                                  SNÖ


Godkväller allesammans!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback