Shrek den tredje.

Igår var en riktigt trevlig dag, dock också jobbig. Jag och Thörnrosa började 8 på morgonen och vi blev klara med allting vid 16. Vi serverade mackor och kaffe, och mat och efterätt och kaffe igen för typ 50 pers. Allting skulle diskas och sen användas igen och sen diskas på nytt och sen skulle allt städas och serveras och bla bla. Ja, i början var vi båda uppåt och det var roligt, men i slutändan var man riktigt trött. Det bästa var ju ändå att vi fick också äta allt det goa som fanns att bjuda på som goda smörgåsar, soppa, äppelkaka med vanlijsås - mums!
Väl hemma slängde vi oss på min nya dubbelsäng och vilade ett slag innan det var dags för mig att byta sällskap.
Thörnrosa blev upphämtad av Oscar och jag fick träffa Christoffer. Vi åkte omedelbart in till Uppsala för att se Shrek den Tredje - så bra! 

image5

 Och nu sitter man hemma här en söndagskväll och tar ut det goda av denna söndag. Christoffer har nyss åkt hem. Vi vaknade 10 imorse, gick upp och åt frukost, och gick tillbaka till sängen igen. Sen så har vi bara legat tills nu, då han for till sitt trökiga Tierp.
Funderar på om man ska gå en sväng och köpa något som kan dämpa kalorisuget och slänga på en film och mysa i soffa med syrran. Vad sägs om det? Bra förslag Sofia!

Vi ses.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback