Sista seriematchen

Ja där var den spelad. Förlorade med 5-0. Men jag ser redan framåt mot nästa sässong. Ska bli dunder!

Nu innan jag ska sova började jag fundera på en sak. Att min granne är kanske 7 eller 8 år. Varje dag den här sommaren och hösten cyklar han runt runt här i kvarteret. Antingen ensam eller med kompisar. Ibland tar han den lilla cykeln som passar honom och ibland tar han sin pappas, den alldeles för stora cykeln för honom. När han trampar måste han flytta hela rumpan så att han lyckas trampa ett helt varv, sedan flyttar han hela rumpan och kroppen till andra sidan för att foten ska kunna trampa ett helt varv. Svårt att förklara men det ser riktigt kul ut må jag säga! Och tanken ställer mig: Får han inte ont mellan benen!? Haha, och hur kan det vara kul att cykla på så himla stor cykel? Tröttnar han aldrig? Förstår mig inte på honom ^^
  Undrar vad han fantiserar om. Kanske att han cyklar snabbast i världen eller att han ska lyckas fly från ett jättestort monster med huggtänder och that shit.


 

Barn är ett folk och dom bor i ett främmande land..
Asså det gör dom faktiskt. Du har så rätt Olle Adolphson!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback