Tisdag.

Idag mår jag bra. Snarare toppen. Skoldagen funkade, Niclas fick mig att skratta, och jag fick sluta tidigare. Frågar min älskling om han vill komma hem till mig TROTS min 90-säng! Jodå, han kommer och musiken som strömmar ut genom högtalarna är skön. Jag är mätt och belåten efter mina tillagade fiskpinnar  och hemmagjorda potatismoset. Mycket gott! Jag ger mig själv ett godkänt eftersom jag är så himla dålig på att laga mat.
Ja, nu väntar jag på Christoffer som kommer om en och en halvtimme (!)  Får väl sitta och dagdrömma här då.
Undrar om man ska dra över till Statoil och köpa lite gottigott som jag kan dela med min pöjk tills han kommer?
Äh,  vi får se vad resten av den här tisdagskvällen har att ge.

Tjingeling!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback