Baby, you are gorgeus!

Okej. Jag har kommit på mig själv att jag har festat ganska mycket den sista tiden. Alldeles för mycket.
Igår festade jag igen, och det det bestämde jag mig för en timme innan det var dags att börja kröka. Och jag måste bara berätta; att efter 2 groggar, 2 shots och en halv öl (under relativt kort tid) lyckades det snurra till rejält i skallen på mig och jag väntade i en timme på att spy. Dennis var med mig hela tiden och vägrade låta mig åka hem. Vilket jag kanske ska tacka honom för. Efter att inte ha lyckats spy upp något blev jag ändå fin i bongen igen och vi gick in på krogen och dansade. Och jag hade jättekul!
Va konstigt det kan bli ibland...

Innan jag åker till praktiken nu måste jag bara lägga upp de nya (o)vackra bilderna från Portugal.
Och eftersom jag har bråttom som vanligt slänger jag upp de lite fort och klatschigt!



 Kul att det finns folk som tycker det är snyggt med en skjortknapp öppen. Haha

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Jag såg dig igår på Stora torget. Förstod inte vad du höll på med då riktigt... men nu kanske jag gör det lite bättre :P

Postat av: Anonym

Ha. ha.
KUL.

.. eller?

Blä.. att få mig att se skabbig ut offentligt sådär.. skäms!

2008-04-04 @ 21:10:37
Postat av: Kalle!

Haha ja men du var lite virrig därinne på people ;D

2008-04-05 @ 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback