Banga? Hell no!

Nu är jag sur. Jag tycker inte om folk som bestämmer en sak men sedan bestämmer något annat eller skiter i det! Det kallas med andra ord banga. Jag hatar ordet banga och dess innebörd och försöker så gott jag kan aldrig utsätta någon annan med att jag själv bangar. Vilket jag lyckas väldigt bra med.

Om en timme är det samling till matchen då vi ska möta Iron. Jag är såklart nervös, speciellt när jag vet att Majabaja ska vara med. Jag vet att hon kommer kötta ner mig ifall vi kommer på samma kant, så jag måste se till att jag inte gör det. Haha. 
Tänk att för stunden kommer vi att vara fiender. Men det känns bra att veta att så fort domaren har blåst av matchen så är vi Britta och Kerstin igen.

image301
Bilden är från 06 efter en kväll med Håkan Hellström.

Love him!
Love her!
Love us!














Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan.
Va fina ni är och hoppas att ni vinner jag håller på dej. Ha de bra..
Kramizar från mej
Eva W

2008-04-16 @ 17:58:31
Postat av: Sofiakristina

Tack så mycket!
Jo vi vann med 2-0. Jag gjorde ett av målen :)
Så roligt att du läser min blogg!
Kramar

Postat av: Eva

Hej tack va bra att ni vann.....och ett grattis till ditt MÅL
Kram Eva W

2008-04-16 @ 23:42:09
Postat av: britta

Haha always Britta and Kerstin ;)

2008-04-17 @ 08:52:43

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback